Megoldások

Megoldások / Megvalósítások

CallMan Contact Center

A CallMan Contact Center az ügyfélszolgálati, telesales hívások, megkeresések kezelésének központi eleme. Az alkalmazás hardver és alközpontgyártó független megoldás. A CallMan Contact Center kiemelt tulajdonságai:

  • Ügyintézői Desktop Alkalmazás az egyedi igények kiszolgálására
  • Ügyfél információs adatbázis az ügyfél profilok és tranzakciós adatok tárolására
  • Telefonos, E-mail és Web interakciós csatornák kezelése
  • SIP támogatás
  • Ügyféltörténet kezelés
  • Összetett hívásirányítás
  • Mobil Agent támogatás
  • Social media támogatás

A CallMan Contact Center moduláris felépítésű, a felhasználói funkcionális igényekhez könnyen illeszthető elemekből áll.

DocMan digitális archívum

A dokumentumkezelő rendszer feladata a digitalizált papír alapú és digitalis dokumentumok nyilvántartása, kezelése, a visszakereshetőség biztosítása, megjelenítse.

A digitális archívum központosítja a dokumentumok tárolását, folyamatos elérhetőséget biztosít.

Timbrook Consulting Kft.